8 mars 2012

Det sura äpplet

Jag skulle kunna skriva om hur det smakar när man biter i ett surt äpple, men jag gör det inte. Jag skulle kunna ta en tuschpenna och göra ett fett kryss över dekalen som sitter på huven på min röda fina bil samt filma av det med Super 8 och skicka in det till äppelkartarna, men jag gör inte det heller. Jag skulle kunna säga vila i frid Steve Jobs eller nåt annat fint, men jag säger ingenting alls. Däremot köper jag en ny dator och inställer mig i ledet. Men en sak säger jag. Jag hatar den nya tiden. Jag vill verkligen tillbaka till 1800 talet.
/M

2 kommentarer:

  1. Det finns fler som önskar kvalitativt tänk och omsorg vilket var produkt strävan förr! Ständigt föds nya små idevider till denna jordaboll, låt energin gå till att förbättra och finna tro i att det fortfarande finns bättre led att sluta sig till än andra. Bra val kan leda till förändring, fortsätt tro.
    / Miss Nöjd

    SvaraRadera
  2. Som att varit där förr då fågeln?

    SvaraRadera