15 okt. 2009

Skrytbil eller skitbil...?

Så här får man egentligen inte göra. Men kunde inte låta bli. Hittade denna annons på Blocket och var bara tvungen att lägga upp den här. Har aldrig sett på maken till sågning tidigare... Jag har ju som bekant just en sån bil. (Som nu är hos Wiklund, by the way). Men jag tycker i alla fall det är världens bästa bil. Men alla ska ju få komma till tals. Tretusen vill han ha. Håll till godo.."JA behöver jag säga mer!!!! Fransk skitbil med allt vad det innebär!! paraply växel och tillräckligt säker för att frakta en låda ägg till mormor på en söndag natt när det inte är nån trafik i farten!!! Ni som mot all förmodan är ute efter en sån här maskin så kan jag bara gratulera!!! Sämre skit har enligt mig inte kallats för bil men entusiaster vet nog bättre än en familje kär änkeman... Vill inte diskutera bilen skick ang rost och dylikt eller va ni nu tycker är viktigt!! Jag gillar inte dessa bilar och inte heller dom super fina människor som gör det!!! så ring och köp eller skicka ett feg mail!! Gärna byte bärblockare eller elgitarr eller siknät eller surströmming eller din gammla mormor. bara hon har löstagbara tänder."

Törs man kontakta denne tro?
/M

2 kommentarer:

  1. Du får två bärplockare av mig

    SvaraRadera
  2. Ha ha. Bärplockning i all ära men inte en chans. Laban är min första och sista riktiga bil. Däremot har jag en skrotad brödrost från 2001 som jag vill bli av med. Ha ha./M

    SvaraRadera