29 sep. 2010

Sminklådan

Ha ha. Har ju glömt skriva att jag köpt en "Röhrenverstärker 3 Watt Vintage 50er Gitarre Harp Amp". Byggd av Matthias Rohde i Hamburg.
Petter hittade den åt mig, på e-Bay. Vi kan kalla den "Sminklådan".
Vill med detta också slå an en extra sträng för Stefan Sköld och INA Musikservice, i Söderhamn. Ett tips för alla som har stärkare med små inbyggda hyss.
Nu är Sminklådan tipp topp och kan även svälja humbuckers.
Och jag tror t o m INA beställer en egen Laban, auto, på Blocket... Ha ha. Bra va.
Ett twang till Petter och Matthias också så klart. Full volym med små watt spar både öron och hemfrid. Och vem vill inte ha ett sällsynt vintage-bygge som bara finns i ett exemplar.
/M

3 kommentarer:

  1. Inte för att jag begriper mig på detta, men det såg ut o va en fin mackapär iaf :)..

    SvaraRadera
  2. Hell yeah!

    Polar-pris-gitarr-stärk!

    SvaraRadera
  3. Och jag har hört hur den låter... kanon!!!!

    SvaraRadera