17 juni 2009

Fel ska vara rätt

Nu fattar jag verkligen ingenting. Upptäckte precis att jag uppgivit tre olika datum för mitt framträdande på Humla Visfestival nästa vecka.
Det är 27 juni, klockan 16.00 som gäller för min del. På Myspace hade jag skrivit 26 juni och på min officiella sida hade jag lyckats med både 28 och 27 juni. Hur är detta möjligt??? Finns nog bara ett svar, möjligen två, kanske tre eller ännu fler..?.
1. Spelningen har varit satt så länge att jag inte reflekterat...
2. Jag har haft fullt upp med att spela Snake (urkasst och löjligt dataspel på mobilen)...
3. Jag har blivit dum i huvudet eller nåt...
Hoppas detta inte leder till katastrof.
Skärpning härifrån.
Humla visfestival föresten. Skitfin festival. Mer info: www.humlakultur.se
Bästa h/Lärka

1 kommentar:

  1. Mitt namn är Dr AZIBA, växtbaserade produkter är 100% garanti för Penisförstoring tillväxt och tjocklek du kan kontakta mig via e-post Priestazibasolutioncenter@gmail.com För bästa naturliga manliga förbättringsprodukt med 100% garanterade resultat. Jag förbereder topp örtförsäljningsprodukter för manlig förbättring med örtformel och inga biverkningar Och även för andra sjukdomar eller virus som HPV, HSV, HERPES, HEPATITIS, DIABETES, Cancer och mycket mer, kontakta mig via e-post: Priestazibasolutioncenter@gmail.com och WhatsApp +2348100368288 Eller webbplats https://naturalherbsmedicine.webs.com/

    SvaraRadera