9 juni 2009

Löjligt

Läste i dag, eller igår, om nåt berondeframkallande spel.
Själv har jag två spel. Oil Panic (hederligt Game&Watch från 1982) och så detta urlöjliga Snake (på mobiltelefonen). Har fastnat fullkomligt i knäppa Snake. Tack och lov kommer jag på bra idéer under tiden. Men spelet är så idiotiskt att det inte går låta bli. Och jag har förstås som mål att ta rekord varje gång, vilket aldrig lyckas...
Oil Panic är ju lika knäppt också, men i alla fall snyggt. Så det är väl därför man fastnar i det.
Så att spel skulle vara beroendeframkallande visste jag redan 1983... Dåligt nyhetsvärde alltså..
Nu ska jag i alla fall ta sista turen i Snake för i dag...
/M
Ps. har andra spel också, ja schack och yatzy och Nya Finans och sånt, men det är ju riktiga spel.
Ibland brukar jag även få spel alltså SPEL..

1 kommentar:

  1. Mitt namn är Dr AZIBA, växtbaserade produkter är 100% garanti för Penisförstoring tillväxt och tjocklek du kan kontakta mig via e-post Priestazibasolutioncenter@gmail.com För bästa naturliga manliga förbättringsprodukt med 100% garanterade resultat. Jag förbereder topp örtförsäljningsprodukter för manlig förbättring med örtformel och inga biverkningar Och även för andra sjukdomar eller virus som HPV, HSV, HERPES, HEPATITIS, DIABETES, Cancer och mycket mer, kontakta mig via e-post: Priestazibasolutioncenter@gmail.com och WhatsApp +2348100368288 Eller webbplats https://naturalherbsmedicine.webs.com/

    SvaraRadera