21 dec. 2009

Varför traktorn blir lagad?

Vet inte om jag drömt det, men tror faktiskt jag läste det i dagarna och hörde om fenomenet på TV också...
Nämligen: Det lönar sig att vara snäll. Hm. Vilken otippad fin julhälsning till världen. Och jag som redan är så snäll. Inte undra på att det är därför som Hjältarna från Telemarken (Broms-Anders och André på Vallen) förbarmat sig över Fergusonen. För jag kan inte komma på att jag gjort nåt annat än att vara snäll bara. Fast det är tydligen inte bara. Om jag nu inte drömt alltsammans? Men har faktiskt för mig att Claes Elfsberg också nämnde nånting om det där i dag också. I direktsändning.
/M

2 kommentarer:

  1. Ååååååååååååååå har Claes Elfsberg Nämt att vi lagar din traktor *S* attans oxå, går ju aldrig att hålla något hemligt ju. Fördelen med att bo i jättendal är ju att vi får tolka saker precis hur vi vill...

    Ha det så jättebra, ha en riktigt GOD JUL

    Mvh/ André

    SvaraRadera
  2. Jajamän han sa att vi är världens snällaste apor. Och att fergusonen höll på fixas också förstås. Merry X mas och gott nytt på dig å!
    /M

    SvaraRadera