11 mars 2009

Tackar som får vara med

Kul detta, har aldrig varit nån större nyttjare av bloggar. Vare sig som skrivare eller läsare. Får bli ändring på det nu. Att bli personligen inbjuden känns speciellt, det förpliktar liksom.
Till att börja med måste jag tacka för i fredags, mycket trevligt gig. En uppmärksam och lyssnande publik har sin speciella, lite skrämmande charm. Det finns inte en chans att "gömma" sig. Inspelningen som jag gjorde blev lite sådär ljudmässigt men kanske den går att använda till nåt. Jag skickar ett ex till Mårten in time.
/Jens

1 kommentar:

  1. "Stig in frimodigt och av egen vilja och lämna något av den lycka ni för med er!" För att citera Draculas välkomnande av Jonathan Harker.
    Ha ha inte fullt så klängig ska jag vara med mina gäster som han. Tyckte bara det vore fint med ett elektronsikt open house. Eller hur.
    Ja, i fredags var det extremt nice. Den uppsökande verksamheten på bästa sätt. Tack själv Jens!
    Your friend /L

    SvaraRadera