22 mars 2009

VHS-lördag

Shit vad synd. Trodde jag var så pass ensam om detta att det skulle gå ha det som låttitel. Tyvärr så ser jag att Blondinbella och alla andra svenskar har kläckt samma sak. Nämligen DATORFRI LÖRDAG. Nu kan vi alltså glömma låttiteln. Vad gjorde man utan Google? Men en datorfri lördag är ett hett tips i övrigt! Jätteskönt.
Det jag däremot ser att jag kan använda är ju VHS-lördag. Tyvärr är inte den titeln lika bra. Men däremot är film aldrig så bra som på VHS. Inferno var kvällens rulle, tätt följd av dokumentären An eye for horror. Vi pratar Dario Argento alltså. Vilken mästare./M

1 kommentar:

  1. Jag såg ju också en shysst rulle i helgen, dock på dvd. Den tatuerade änkan. Jättebra. Somnade dock efter en timme så vi såg resten på morgonen. Är herr Lärka förvånad?

    SvaraRadera